Dag 6 – Min dag.

Sorry för dålig uppdat. Men det har hänt en del saker så  jag har inte orkat vara så aktiv. Men nu kör vi på Dag 6-Min dag.
Morgonen började ingen vidare, jag och min kompis blev osams så jag grät bara. Men älskling peppade mig och sa att det skulle bli bra igen, sen vid ett åkte vi upp till Sthlm då sa min kompis att jag skulle ringa henne så jag gjorde det och förklarade mig hur det var att jag inte ville ta kärleken före vänskapen. Och att Kim är min första riktiga förhållande så hon förståd det. Sen när vi kom till Tumba så stod vårt tåg där ett tag så kom hennes tåg in så vi vinkade till varandra. Sen åkte vårt tåg vidare. Vi åkte inte till Zinkensdamm lämnade pengar och sen åkte vi hem.Vi sålde vårt piano idag så det är väldigt tomt i vardagsrummet nu, jag fick svar från grönan om att jag inte får något jobb."/ surt! Men hoppas att jag får jobb snart! För annars mst vi flytta till Eskilstuna-.- Det suger för jag har mitt liv här och inte där-.- Och det skulle vara för dyrt att pendla därifrån till tälje för att träffa kompisar och då kan jag lika gärna dö!!! BAJS!! Aja nu väntar vi på att Tengan ska messa för vi ska med honom till elgiganten och sen får vi se vad som händer:P
Peace and love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0