Dag 7 – Min bästa vän.

Okej,detta blir lite svårt eftersom jag har några bästa vänner. Men det finns en som är min allra BÄSTA bästis Och hon heter Patricia a.k.a Fiffi<3 Vi har känt varandra i 13 år och vart bästisar i 12 år! Vi har gått igenom sjukt mycket tsm under dom åren glädje,bråk,sorg, lycka och massa flum<3 Vi har stöttat varandra genom mycket! Hon betyder så grovt mycket för mig. Och kommer alltid vara min syster<3 Just nu bor hon 45 min bort från mig med tåg men snart flyttar hon tbx in till stan :D<3 Livet är så mycket lättare med henne vid min sida<3 Hon är världens party prinsessa;D Hon är grym på att dansa och är så otroligt underbar=D<3 Om det skulle hända henne något skulle jag för alltid anklaga mig själv för det. Men för hennes skull skulle jag leva vidare!<33
Här kommer några söta bilder på Fiffi :D<3 ENJOY!









( Jag har märkt bilderna så att ingen tar de från bloggen!!!)

puss<3

Kommentarer
Postat av: SteffPeff

tihi, aw :'3

De va länge sen jag träffa fiffi :c

jag fr komma till tälje nån ggn när hon e med oxå ^^

2011-02-15 @ 23:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0