Glad:D

Gårdagen var väldigt nice:D(Y) Började med att jag och Kim blev tsm<3 Sen så snackade jag i lur med Fiffi och kollade min mail, så hade jag fått svar från ett jobb att jag skulle ringa de för en telefonaudition. Först vågade jag inte ringa(jag är extremt feg för att ringa folk jag inte känner). Men Fiffi övertalade mig att ringa så jag gjorde det men det var kö,så jag gav de nr så de ringde upp mig=) Snackde med en jätte trevlig brud:D Kmr få svar nästa vecka om hur det gick:P Hoppas jag får jobbet(Y) Sen så åkte jag ner på stan för att möta Fiffi, vi gick till donken och hängde där ett tag sen tog vi bussen hemåt,men då sa Tengan att de skulle till bussen mot Lina Hage, då ringde jag och sa att de skulle stanna. Så jag och Fiffi hoppade av bussen och det tog typ 50 år innan vi begrep varandra, så jag och Fiffi fick springa till Saltskog för att hinna med bussen. Skit bra att springa med vinter kläder,träningsvärk o ont i hjärtat-.-'' Plus så blev jag sms bombad så jag hade lust att slå mobilen i baken-.-'' Men vi ha iaf med bussen=) Sen handlade vi och sen drog vi hem till Tengan träffade hans mamma sen åkte vi till centralen för att hämta Angelica^^ Sen hem till mig där älskling och Tengan skulle hämta sina saker:P Sen drog de, och inatt sover jag utan min älskling='(<3333333333333333

Kommentarer
Postat av: Sayek

VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!! <3

Love

2011-02-05 @ 01:44:59
URL: http://halimaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0