Dag 13 – Den här veckan.

Skriver väl vad som hände denna vecka:P
Måndag: tvättade.
Tisdag: Handlade hårfärg till älskling, färgade älsklingens hår:P
Onsdag: Åkte ner på stan med Älskling, träffade Marcus, gick till soc. Träffade Elin gick till tåget. Jag åkte och träffade Fiffi i årstaberg. Vi åkte ner på stan och käkade på donken, Kim,Marcus,Elin och Ida möte oss där. Sen åkte jag, Fiffi,Kim och Marcus hem till mig och kollade på film.
Torsdag: Var med Kim och Fiffi och möblerade om mitt rum,samt stor städning och rensning i garderoben.
Fredag: Drog till AF för att få några papper på skrivna, pratade med min handlägger om jobb. Sen väntade på älsklingen tills hon blev klar på AF. Sen in mot stan handlade lite här och där. Sen käkade vi på Nancys,träffade Micke, Sen till bussen till maxi för att köpa allt till Tacos. Sen möte Marcus oss på maxi,sen hem till mig och käka. Sen tjockade vi oss och lekte kull i sängen:P
Lördag: Tvättstuga, älskling kommer hem,Fiffi kommer och Emmelie kommer hit. De ska pierca sig. Sen ska vi dricka sen till Onkel :P
Söndag: Vet ej:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0