Dagens utmaning nr 12: i min handväska. Ja...

dsc02989 (MMS)

Dagens utmaning nr 12: i min handväska. Jag använder mest handväska när det är vår,sommar och höst. För då har man mindre kläder på sig och oftast inga fickor:p Men det här bor i min väska just nu;) Parfym-mst ju dofta gott. Mascara-för att få de vackra ögonen. Tamponger-jag är ju en tjej^^ det kan man även använda ifa man får näsblod oxå^^elr torka tårar;) Digitalkamera-om man vill fånga livet. Handkräm-skönt med lena händer. Tändare-ifa man fryser:p Läppglans-för att glänsa lite^^ Tops-bra att ta tv skräp från ögonen:p Alcogel-min drog:p Näsdukar-kan användas t mkt. Våtservetter-ifa man blir kladdig. Plattång-om man är sugen på make-over:p Kvitto-bra att ha om man är missnöjd med sitt köp:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0