Dag 19 – Detta ångrar jag.

Ehh...oj det var nog lite svårt :P
*Men något jag ångrar är väl att jag inte har jobbat på mitt själv förtroende och försökt komma över min blyghet :P
*Sen ångrar jag att jag köpte sony ericsson x10 mini xperia-.- Sämsta köpet ever!!!
*Och att jag bad Miss E att kolla min mp3 på 30 gb, som hon sedan gav bort till sin syrra fast jag skulle ha tillbaka den-.-
*Att jag gav bort mina vackra klackskor som var oranga "/
*Att jag inte åkte flack på studenten"/
*Att jag inte läste matematik B-.-
*Att jag har varit överdriven snäll mot visa men har bara fått skit tillbaka-.-
*Att jag slog vad med en skit unge i sommras och förlorade 500 kr-.- F*****A
*Att jag hoppade av körskolan-.-
Hahahah okej detta blev väldigt mkt menmen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0