Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Vad ska jag svara här? :P
Det blir väl första gången jag pratademed älsklingen då? ;)
Det var första november 2010^^ Jag skulle med ner till Onkel med Miss N och de,så när jag möter de utanför på gården så går världens finaste med Miss E.
Direkt kommer hon fram och hälsar på mig och säger:"Hej Kim"*räcker fram handen*
Jag:"Sylvia"*ler*
Sen går jag med Miss N, sen typ händer det massa saker mellan mig och en kille-.- Men till slut så berättar jag för Miss N och de andra det som hade hänt mellan mig och killen.
Och då säger jag: "Jag gillar hellre att strula med tjejer"
Kim:"Med mig då?";)
Jag:*Fattar inte ett skit av vad hon menar och bara glor xD*
Sen inser jag att Kim gillar tjejer när Miss N berättar om ryggen;)
Sen jävlas jag med henne, och sen byter vi nummer :P Messar typ havla natten om massa ;P Sen drygt en månad senare blir vi tsm^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0