23 år

varför går tiden så himla fort?:o för 6 årsen hörde jag er för första gången. Monsoon var den första låtenjag hörde. fyra vackar tyska killar så verkligen brann för sin musik.Tvillingarna som föddes 1989 den 1:a september och som nu idag har blivit hela 23 år gamla. Tom med dredsen Bill med lejonhåret,det var så man skulle för alltid minnas de. Hur skulle mitt liv och andra fans liv se ut utan er och er underbara musik? ett liv utan Tokio Hotel skulle inte funka. jag kan gå genom tusen sjöar ,när livet är svart så ska jag leva varje sekund för jag vet att ni alltid kommer vara vid min sida ,och jag vet att jag kan falla fritt i rymden för jag kommer aldrig att hoppa. för världen bakom väggen där finns det möjligheter och där kommer solen aldrig slockna. 
i alla fall det jag ville komma fram till var Grattis Bill und Tom Kaulitz<3 må ni leva i hundra år till och vi ses snart igen:D i love you boys<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0