Tidsfördrift!

Fyra frågor om förhållanden.
Är du singel ? Nej!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Ja det gör jag absolut! Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? Yes i'm:)

Tio frågor om dig själv.
Namn? Sylvia
När fyller du år? 2 januari
Några piercingar? Nopp
Vad har du på dig just nu? underkläder,Tokyo tröja och byxor:)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen och brösten!
Vad är du bra på? Baka:)
Vem älskar du mest på denna jorden? Mig själv och min familj och min älskling och min Anni såklart<3
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? tsm med Älskling och Anni<3

3 frågor om dina vänner.
Vem vet allt om dig? Patricia,Evelina,Oscariii<3
Vem är den roligaste av dina vänner? Haha Patricia,vi har alltid lika roligt ;)<3
Vem är snyggast av dina vänner? Alla mina vänner är snygga<3

10 frågor om idag.
Vad har du gjort idag? Städat,bakat och tvättar
Vad ska du göra nu? Vänta på att tvätten ska torka:)
Har du gjort något dåligt idag? Nej:)
Vad har du ätit idag? frukost,lunch och middag:)
Har du duschat idag? Självklart
Är du trött nu? Är alltid trött xD
Vad händer idag? vänta på tvätten och sen ut med hunden och sen sova:)

Annat.
Hur mår du just nu? helt slut:(
Är du hungrig nu? Nää men vill ha tee
Vad är klockan nu just nu? 22:51 Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen och bonprix;)

Musik.
Lyssnar du på musik just nu? Nää det låter förskräckligt i tvättis:-P Vilket är ditt favoritband/artist? Tokio Hotel solklart<3
Vad gillar du för musik? Gillar typ allt;)

Kärlek.
Är du kär just nu? Jaaa:-D
Har du kysst någon idag? Jaaaa
När kysste du någon senast? för några timmar sen:'(
Är du romantisk av dig? Det tror jag väl älsk?:)
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande<3
Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej!
Vem sov du senast bredvid? Älsklingen<3
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Vet inte:-)
Hur ska din tjejen/killen vara? Precis som älsk är<3 Snäll,vacker,omtänksam,sexig,snäll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0