you don't care!

Minns första gången vi sågs! Du var en liten plutt elr.. ah ett år ungre än mig...kan det ha varit 4-5 år sen vi blev vänner? Vi hade det såå jäkla roligt,bio,valborg,filmkvällar,sleppovers och allt knäppt vi gjorde! minns du det?när jag och Kim bad dig flytta hem till oss när du hade det jobbigt hemma?En dag jag alltid kommer ångra är när vi drog till den där jäkla krogen! Det var den natten allt skulle ändras och aldrig bli den samma igen! Du valde fel sida i livet! fel personer och fel vana! Alkoholen har förstört dig totalt! Du är inte den samma längre! jag känner inte igen dig på bilder,knappt i verkligheten heller! Hur mkt har vi inte pratat om detta? men ändå?! Om du ändå kunde förstå att ditt val i livet är ett STORT jäklar misstag!!! Du har tagit ett fel beslut! Du lär någon aldrig läsa detta elr förstå hur jag känner! Men jag behövde skriva detta!
Kanske finns det hopp om du lägger av nu! Men inte när du lever med fel människor och alkohol!!!
Vi kanske ses i nästa liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0