saningen #2

Tänkte berätta lite om mig själv.

När jag träffar nya människor så brukar det bli så att jag utforskar de och då stirrar jag på de för nyfikenheten, och så kan jag bli lite beroende av vissa personer för jag vill veta vilka de är. De flesta av mina vänner är som öppna böcker andra är så dödalåsta dagböcker och det är just de dödslåsta dagböckerna jag vill veta mer av. Det blir ett måste att kunna nå fram till de. Så det är inte meningen att få någon att känna sig illa tillmods om jag gör något fel. Men det är så jag funkar. och det finns vissa personer på jobbet jag försöker läsa men det går inget vidare:-\

Så nu har jag berättat lite mer privat om mig;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0