Bläää

Usch för pollen:'( sååå himla jobbigt att andas och ingen medicin hjälper heller! tro mig har testat dem flesta så nu har jag gett upp på att kasta bort pengar på skiten! det året jag fick sprutan som lugnar ner det hjälpte så skulle ta den förra året oxå men min läkare vägrade för att han sa att den inte alls hjälper det är bara smärtstillande som kan göra mig beroende.-.-" Men hallå om jag blir beroende av att bara ta den en gång om året? tänk de som tar smärtstilla oftare?
suck dagens läkare,give no words!

och på hela skiten så har jag munsår störe än ett höghus! okej...kanske inte men det känns som det,det gör ont,svullet,fram tanden värker och på ena sidan känner jag knappt något:-\
jaja jag ska försöka somna om igen då:-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0