Brand fredag!

Idag hade jag brandövning och första hjälpen. Så för första gången i hela mitt liv har jag fått lära mig hjärt-lungräddning!:) jaa...23 år senare men det är ALDRIG försent att lära sig hjärt-lungräddning. Sen fick vi släcka ett rum som brann med en handbrandsläckare...även det var första gången,vilket var lite otäckt för eld är inte något man leker med! Fick diplom för utbildningen iaf :) hahaha vi har vattenposter på jobbet och den får vi använda till vad som helst,till och med vattenkrig xD

sen åkte vi till nynäs och handlade lite grejer och sen köpte vi mat för jag hade inte ätit lunch på jobbet p.g.a utbildningen:-P vart en kebabtallrik med pommes, å fy fan vad mkt mat det var!:0

Här på bilden hade jag redan ätit halva maten och det var mkt kvar :0 hade man köpt kebab i södertälje så hade detta varit hela maten :0 Men de var trevliga där och det är bra för vi kommer äta igen på Arenan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0