helg!

Äntligen fredag och det betyder lång helg:-D jobbar först på tisdag igen :-D Tog en extra dag ledig för att göra lite ärenden:-) skulle ege ha två extra dagar ledigt men vi är kort om personal så jag fick offra den ena dagen:-P men får ta den när jag behöver;-)
Det var utlottning av biobiljetter på jobbet idag och jag var en av de som vann:-D

Just nu häckar jag i tvättis och håller på att somna! det går sååå segt med torken. och jag har inge ork till detta jag vill sova mina tolv timmar igen! de behövs! skulle kunna sova en vecka i streck fan! ZzzzzZzzzz

p.s det kmr inte komma ut några nya bilder på mig på ett tag,för man ser hur jävla trött och utsliten jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0