motivation!

 
 
Jag börjar ge vika för det här med träningen. Jag känner att allt annat är så mycket bättre än träning, när jag är på gymmet och ser alla andra som är så mycket duktigare och så mycket snyggare kropp. Det är då jag ger upp! Det är då jag känner mig världelös! Jag jämför mig alltid med alla andra😕 vilket man andra ska/får göra! Ingen människa är den andra lik! Jag vet det för jag brukar alltid säga det till folk jag pratar med! Men ändå drar men ner sig själv dit. 
Men jag ska faktist ge mig iväg till gymmet imorn! Alla dagar är man inte lika bra på gymmet men man tar ju sig dit iaf och det är alltid positivt!
 
 
Lite bra och smarta citat jag fått genom livet:
Carpe Diem
Sluta vara negativ, Tänk positivt!
If they can, so can YOU!
It's never to late!
Ge inte upp!
Du klarar det! Du är stark!
Du är min förebild!
Jag ser upp till dig!
När man ser dig blir man så jävla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0