Sanning nr 2!

Jag har jättedålig sjävlkänsla! Jag tror inte på mig själv, jag tycker inte om mig själv! Även om det verkar som om jag har bra självkänsla så är det bara en lögn! 
Och om någon ger mig komplimanger så ser jag bara negativt på det, orden i hjärnan ändras från "vad fint du kkippt dig" --》 "det var det fulaste du någonsin gjort! Hahaha" --》" Du tror väl inte på allvar att Hen menar det hen säger?"
Mitt dåliga självkänsla tar över så pass mycket att jag blir väldigt irriterad på det😦
Jag vet inte riktigt vart någostans detta brött ut? Mst varit i skolan och sen på gymnasiet blev den bättre men nu har den gått ner igen😔 vet inte lixom hur jag ska göra för att förstärka självkänslan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0