förvirrande drömmar!

herre jisstanes vilka drömmar jag har haft inatt :s
den första drömmen var jag på jobbet och kände lukten av brännt så jag sprang till någon chef och sa till och var på chefen startade brandlarmet men ingen reagerade?:o så då startade hon utryckningslarmet och då var det folk som började gå därifrån men sakta så jag och chefen fick lixom pusha på de så de skyndade sig. och sen upptäckte vi att alla inte var ute och började leta för vi visste att de hade gömt sig.

Och den andra var en sex dröm, som jag inte kmr dela mig av :$ men den sista drömmen som jag minns skarpas var den mest förvirrade:s
jag och mina kompisar och min hund var i Eklundsnäs och badade, vi sitter på bryggan och rätt som det är kommer det 3 vågar och sköljer över hela bryggan vi sitter på. Och när jag efter pratar i mobilen ser jag åt mitt höger hur en JÄTTEENORM våg är på väg mot oss bakom skogen så jag skriker spring och tar min hund och börjar springa. jag skriker att vi måste in i en grotta men vo hittar ingen och sen rätt som det är så är vi hemma i min lägenhet och hela sverige är översvämat högre en ett 7 vånningshus. Jag står i vardagsrums fönstret och kollar ut, förstår inte alls hur detta kunde hända. Mamma öppnar utedörren och där springer brevbäraren ner med posten och grannar går ut med sina hundar mitt ut i vattnet. Utanför fönstret simmar folk till sina jobb. och efter en stunds stirrande upptäcker jag att vattnet är borta, så jag öppnar balkongen och ser ut. Från himlen ser jag att solen börjar lysa så jag säger det till alla som befinner sig hos mig att nu vill gud att solen ska lysa. Med ens så ser jag hur en hand kommer ner från himelen och börjar slå med knytnäv slag i marken och det skapar eld som sedan skjutts i vägen för att döda människor, i panik stänger jag fönstret och skriker det är långt i från över!



sen väckte mamma mig så jag vet inget mer tyvärr"/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0