Härliga fredag är här!

Nu är det äntligen fredag, och kan lugnt säga att den är efterlängtad som tusan! Dock lär det bli en sen natt återigen med fina vänner någonstans:-p fast jag borde skärpa mig på vardagar och sova tidigare eftersom jag är konstant trött, kommer aldrig hem innan 23.30-00.30 "/ men det är mitt eget fel och ingen annans:-p men har man roligt så har man! Right?! Igår fick jag en kusin helt plötsligt när jag var tvungen att ljuga för en kvinna när vi var vid en privat strand;-) hahaha det är tur att man är bästa polare med Erik,så han hade inget emot det:-p Idag väntas gym och sen strand häng med syrrans familj och sen blir det väl vänner^.^ Dock ska jag nog skippa att bada då jag känner mig förkyld på mornarna"/ men annars är det jämt varmt och skönt:-D imorn är det planerat att tvätta Kims bil sen iväg till Åkers för grillning och bubbling;-)












bilder på det som har hänt den senaste tiden ;-)

Kommentarer
Postat av: fiffi

Hahaha du är skita fin på bilden och så ser jag ut som värsta miffot xD

2014-07-18 @ 12:07:48
URL: http://fiffiofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0