9 månader tidigare!

Fakta om mig!

19 januari 2014, 22:20
This is me!
Detta kommer bli min viktminsknings blogg, här kommer jag berätta allt! Inga hemligheter och inga förnekelser. 100% sanning och detaljer. (Inget om min familj eller min partner!!!) Denna blogg kommer vara privat(låst) i c:a 4 år tills att jag har uppnått min vikt. Måste minst gå ner 44,4 kg för att inte vara överviktig, har en hög BMI(Body mass index)så därför kommer jag inte göra som andra och säga inom ett år är jag där för då kommer jag bli besviken på mig själv. Men ungefär 4 år är lagom :)
 
Mitt namn är Sylvia, nydligen fyllda 23 år :) 
Jag har i hela mitt liv varit överviktig,från dagis tiden och i prencip till idag. Redan i årskurs 4:a så vägde jag 65 kg, dock har ingen vetat min vikt av mina vänner. Har alltid varit mobbad i skolan,vilket nog har gjort att jag är jävligt blyg och tillbaka dragen av mig. Undviker stora folk grupper, stå framför massa människor och prata går ej. Oftast väljer jag andra vägar eller väntar till folk har gått för att jag ska kunna ta mig till platser jag måste till. Framför datorn kan jag vara exakt den personen jag vill, ingen ser mig ingen dömmer mig! Men i verkligheten skulle jag inte stå och säga att jag tycker om min kropp och att jag är vacker.
Tjockis,ful,överviktig,banta,äcklig,mullig,kossa etc.
Orden som jag har växt upp med är hårda och smärtsamma,även om någon skulle skoja om det så är det ALDRIG roligt för en person som har dåligt självförtroende. 
 
Men nu tänker jag inte dölja längre min vikt eller kroppsmått, here we go!
Längd: 167 cm
Vikt:115 kg
Mage:135cm
Midja:120 cm
Byst:121 cm
Lår:73 cm
Vadder: 48cm
Rumpa:127cm
Armar:38 cm
Bh kupa: 95D
 
Detta resulterar i att jag har svårt att hitta kläder som passar mig :/  
 
 
Idag är det oktober och resultaten syns när man tittar! :D
Längd: 167 cm  Idag: 168 cm
Vikt:115 kg    Idag: 100,2 kilo
Mage:135cm    Idag:124 cm
Midja:120 cm    Idag: 100 cm
Byst:121 cm    Idag: 111 cm
Lår:73 cm      Idag: 65 cm
Vadder: 48cm    Idag: 45cm
Rumpa:127cm    Idag: 115 cm
Armar:38 cm    Idag: 34 cm
Bh kupa: 95D    Idag: 95D
 
Mitt nuvarande BMI är 35,4. Om jag går ner 29,4 kilo till så är jag fri från fetma! :D
Resultaten är jävligt fina och jag är riktigt stolt :D Mina kollegor kommenterar ofta att man ser skillnad från då jag började tills nu :$
 
Ska vara ärlig o säga att jag har fuskat mycket! skippat träningen ett par dagar och ätit chips och druckit Coca cola och käkat pizza, gyros etc. etc. etc. Fast ändå har jag lyckats jävligt bra! Så till nästa vecka ska jag ha hamnat under 100 kilo!!!
WOOPWOOP
 
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0