Höst

Hösten är här men lite sommar värme finns ju allt kvar ;) haha... har varit runt och kollat lite höst/vår jackor men inte hittat That One ännu! Lite bilder på dom jag kanske ville ha:




Får leta vidare och se om man hittar något, annars skiter jag i det.

I övrigt har jag börjat på körskolan, övningsköra blir först i oktober då tiderna jag vill ha är upptagna "/ men det ska väl endå gå bra!

Och jag fortsätter att gå ner i vikt! en så länge har jag lyckats gå ner 13 kg på 8 månader :D vilket jag är nöjd med exter som kroppen ska hänga med! Dock känner jag att mat är det sista jag vill äta för jag har tröttnat på det "/ men jag äter en ordentlig frukost sen kan jag bara äta frukt elr en citron ;) haha men det varierar igår vart det tex glass till lunch på jobbet och hemma potatis och fisk :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0