Brutala saningen om mig!!!

Jag har alltid varit överviktig enda sen jag var liten!  I 5an vägde jag hela 65 kg medans alla klasskompisar var långt under! Och sen har det bara gått åt helvete! Så pass att januari 2014 vägde jag hela 115kg!! Jag har alltid skämts över att vara överviktig, jag har alltid velat vara den smala tjejen som kan bära vika kläder som helst utan några problem! Men den drömmen känns som en evighets längtan! Jag vill så gärna ha jeans men har sån problem att hitta jeans som passar! Jag vill bära fina klänningar utan att se mig i spegeln och äcklas av att jag är så tjock!
På ett år har jag lyckats gå ner 15 kg! Så just idag står jag och trampar på 100kg som jag har gjort ett tag. Gladast vart jag när jag såg att vågen visade 97kg,men det var i samband med att jag var sjuk pga av stress men sen gick man upp till 100 igen :/
 Men än är det långt kvar till dröm vikten på 60 kg!
Tro mig när jag säger att i visa stunder har jag bara gett upp så jävla hårt, att jag helst lägger mig under kniven för fettsugning än att stå ut en dag till i min kropp!!!
 
Men man ska aldrig göra livet enkelt för sig!
Välj den tuffaste vägen du kan hitta!!!
Kämpa och ge för fan inte upp!!!
 
 
Jag ska bli den som ingen längre skrattar åt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0