Jävla dag!

Det är sjukt hur allt kan förändras på en natt, vaknade i fredas morse för jag skulle till jobbet. Som vanligt kommer K för att hämta mig vid 05.25 så jag åker ner med hissen för att sen gå ut bakvägen,men denna morgon var annorlunda. Jag hörde röster och trodde att det var folk på baksidan men när jag kommer dit är det ingen där,utan det visade sig att det är folk i vårt förråd som vi har på entréplan. Och när du hör orden "Du får inte röka här" & "jag bryr mig inte" och känner en bitter stark rökt lukt då kan man inte ignorera det. Så fort gick jag ut till K som satt i bilen och bad henne ringa polisen för dom sitter där och röker. Först tänkte K gå och säga åt dom,men jag stoppade henne och sa att dom kanske har kniv! Så hon kom ut och ringde polisen och inom 10 minuter var polisen hos oss. Sen stod vi och väntade i 40 minuter på att polisen skulle bli klara med personerna i förrådet och så visste vi inte om dom skulle ha vittnesuppgifter, men det behövdes inte. Men sen kunde man läsa på LT att dom knarkade och hade kniv!

Sen under dagen ringer mamma och säger att hissen och entréplanen hade blivit vandaliserad någon gång mellan 10-11. Så det slutade med polis pikebuss nästan hela dagen utanför oss😒





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0